یک روزنامه‌نگار امریکایی گفت: واشنگتن در ترور دانشمند ایرانی دست داشته. مقامات امریکایی با پول مالیات مردم، بدترین اقدامات تروریستی را انجام می‌دهند. ترور یک غیرنظامی تنها به جرم «دانشمند بودن» جنایت جنگی است.

ترور خودرو محسن فخری زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نورنیوز، او در این زمینه گفته است: شاید عاملان این ترور هرگز شناخته نشوند اما براحتی می‌توان گفت که واشنگتن نیز در این حمله نقش داشته است. اگر امریکا یا اسرائیل یا هر دوی اینها این ترور را انجام داده باشند، به هر حال حقیقت آن است که تروریسم دولتی با پول مالیات‌های ما در حال انجام گرفتن است. ابی مارتین افزوده است: هر چند امریکا هم اکنون درگیر جنگ نظامی با ایران نیست اما ترور یک غیرنظامی تنها به جرم دانشمند بودن بر اساس قوانین بین‌المللی یک جنایت جنگی است.

فقط تصور کنید اگر ایرانی‌ها یک دانشمند هسته‌ای را در اینجا یعنی در امریکا ترور می‌کردند، نه تنها رسانه‌ها بلکه تمامی صاحبنظران از هر حزبی این اقدام را محکوم می‌کردند و آن را بدترین اقدام تروریستی ممکن معرفی می‌کردند و همه می‌گفتند باید انتقام این اقدام گرفته شود و خون عاملان آن ریخته شود.

اما آنچه که برای دانشمند ایرانی اتفاق افتاده، گویا هیچ اهمیتی ندارد. این روزنامه‌نگار امریکایی در پایان تأکید کرده است: این اقدام تجاوزگرانه علیه ایران با وجود اینکه این کشور به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست، واقعاً آزاردهنده و ناراحت کننده است. بویژه آنکه اسرائیل تنها کشور خاورمیانه است که سلاح هسته‌ای دارد و امریکا هم بیشترین بمب هسته‌ای را در دنیا دارد و تنها کشوری است که از آن استفاده کرده است.

کد خبر 569515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha