محمدرضا ورزی که سریال‌هایی چون «تبریز در مه»، «معمای شاه»، «ایراندخت» و «ستارخان» را در کارنامه دارد، درباره سریال تاریخی جدیدی که قرار است کارگردانی کند، توضیح داد.

محمدرضا ورزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این کارگردان درباره ساخت سریال تاریخی جدیدش گفت: «سرزمین پریزاد» یک سریال تاریخی است و هم اکنون فیلمنامه آن در مرحله بازنویسی قرار دارد.

ورزی درباره زمان آغاز تصویر برداری و تولید سریال «سرزمین پریزاد» تصریح کرد: باید صبر کنیم تا اوضاع کرونا در کشور بهتر شود. در حال حاضر شرایط خوب نیست. همه همکاران به لحاظ کاری، عملا فلج شده‌اند. در این شرایط که شیوع کرونا خیلی شدید شده است، اصلا صلاح نیست کار را شروع کنیم.

این کارگردان درباره شرایط کنونی ناشی از گسترش شیوع کرونا در کشور، اظهار کرد: وضعیت غیر قابل پیش بینی است. من فکر می‌کردم زمستان بتوانیم سریال را کلید بزنیم اما اصلا نمی‌شود این کار را کرد؛ زیرا الان در اوج شیوع کرونا هستیم و خدا نکند موج بعدی بیاید که خیلی خطرناک است. تعداد قربانیان کرونا بالاست و جامعه ملتهب این موضوع است. کرونا تمام مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است. باید ببینم این بخش چه می‌شود و پروتکل‌ها را باید چه کنیم. اوضاع که معتدل تر شود تصمیم می‌گیریم که چه باید بکنیم.

محمدرضا ورزی درباره دوره تاریخی که قرار است در سریال جدیدش روایت کند، اظهار کرد: الان نمی‌گویم داستان سریال برای چه دوره‌ای است اما رمان تاریخی جذابی است و دو سال و نیم برای نوشتن این داستان وقت صرف شده است. فیلم‌نامه را خودم با همراهی تیمی پنج نفره نوشته ام.

به گفته این کارگردان، سریال «سرزمین پریزاد» حدودا در ۳۵ قسمت ساخته می‌شود.

کد خبر 569414

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha