رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: زیر گرفتن ۲ مامور پلیس در ورودی شهر کیاکلا مرکز شهرستان سیمرغ صحت دارد و راننده متخلف بازداشت شده است.

حادثه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رحیم باقری سه‌شنبه ۱۱ آذر افزود: این حادثه روز دوشنبه دهم آذر رخ داد و متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد. آنجا هم قاضی با بررسی مستندات و تحقیق، اقدام راننده متخلف را عمدی تشخیص داد و وی بازداشت شد. خودرو متخلف یک دستگاه پراید مسافرکش شخصی بود که پس از ارائه مدارک و ورود به شهر کیاکلا در استان مازندران، در مسیر بازگشت به دو مامور که در حال انجام وظیفه بودند حمله کرده است.

سرهنگ باقری تصریح کرد: ماموران اصلا متوجه حمله ناگهانی این راننده متخلف نشدند، در نتیجه خودرو به آنها برخورد کرد و به شدت زخمی شدند و علاوه بر این دست و پاهایشان هم شکست. این راننده متخلف که سابقه حمله با خودور به ماموران پلیس در شهر ساری را دارد، در بازداشت ماموران آگاهی است و با تشکیل پرونده، در دادگاه محاکمه شد. حال عمومی دو پلیس راهور کیاکلا مساعد است.

برابر ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی هرگونه توهین و حمله به ماموران هنگام انجام وظیفه انجام شود یا مقاومت در برابر فرمان آنها انجام شود، جرم محسوب می‌شود و در قانون مجازات مشخصی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 569382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha