مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

به دنبال بارندگی شدید در ایران، برخی استان‌های جنوبی کشور با سیل و آبگرفتگی مواجه شدند و در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از آبگرفتگی منازل و اعتراض ساکنان برخی شهرهای جنوبی ایران منتشر شد.

اینفلوانسر

در تاریخ رند تقویم ۹۹ روزی که خیلی ها دنبال به اصطلاح لاکچری بازی بودند ، درفضای مجازی زوج معروف اینستاگرام با پخش ویدئوپیرزن خوزستانی ناراحتی و اندوه خود را ابراز کردند .

مهدی اویسی یا همان حاجی یکی از عوامل مهم اینستاگرام که بیشتردر صفحه خود و همسرش دغدغه مردم را به نمایش میگذارد، امروز گریه های  این مادر را تبدیل به بغضی کرد که بیشتر ملت ایران تحت تاثیر این موضوع قرارگرفتند.

اعتراض و گریه های سوزناک این پیرزن که خانه اش به دلیل سیل و آبگرفتگی شدید دچار خسارت فراوان شده باعث تألم و ناراحتی بسیاری از هموطنان شده است.

درحالی که آقای اویسی در پی پیدا کردن و کمک به این مادرخوزستانی است تاکنون هیچ کدام از افراد سلبریتی و هنرمند واکنشی به اتفاقات اخیر خوزستان نشان نداده اند.

همچنین درحالی که در فضای مجازی کمبود پیج هایی مانند صفحه اینستاگرام  این زوج بشدت حس میشود، آقای حاجی و همسرش مشارکت بسیاری در جهت کمک رسانی به افراد بی بضاعت و نیازمند در طرق مختلف انجام میدهند.

این زوج ازمحبوبیت زیادی در بین جوانان در فضای مجازی برخوردارند و سبک زندگیشان و ترغیب جوانان به ازدواج و زندگی سالم، سبب محبوبیت آنها شده است و همچنین بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشورمان نیز این دو زوج دوستداشتنی را دنبال میکنند.

در دورانی که فضای نا امن خانوادگی رواج دارد، کاش مسئولان مربوطه، بستری را فراهم کنند که این افراد تاثیر گذار، که جوانان به عنوان شخصیت محبوب خود یا اینفلوئنسر میشناسند و الگویی برای زندگی سالم و ترویج آیین ازدواج هستند را حمایت کنند و از آن ها جهت پیشبرد و راهنمای جوانان بهره گیرند.

کد خبر 569359

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha