سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
۰ نفر

هر سال با شروع فصل بارندگی و راه افتادن سیلاب در دره روستای وحدت در بخش موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد مردم باید با دره وحشت دست و پنجه نرم کنند.

سیلاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هر سال با شروع فصل بارندگی و راه افتادن سیلاب در دره روستای وحدت از بخش موگرمون در شهرستان لنده، ارتباط دو منطقه طیبی سردسیر در بخش چاروسا و طیبی گرمسیر در لنده و ارتباط ۱۰ روستای بخش موگرمون با لنده، مرکز شهرستان به کلی قطع می‌شود. این دره در سال‌های گذشته باعث شد چندین نفر از مردم این منطقه جان خود را از دست بدهند و به همین دلیل، نزد ساکنان این منطقه به دره وحشت معروف است.

کلنگ احداث پل وحدت موگرمون در سال ۹۸ با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی به زمین زده شد، ولی با گذشت نزدیک به یک سال هنوز کار احداث این پل در هاله‌ای از ابهام است. بودجه تخصیص‌یافته به این پروژه مربوط به سال ۹۷ بود و تا سال ۹۸ اداره راه شروع به کار نکرد و با توجه به افزایش هزینه‌ها بودجه لازم برای بهره‌برداری ۴۶۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است. دره وحدت در فاصله ۱۲ کیلومتری شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

کد خبر 569302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha