پروژه ساخت نخستین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی (زیرزمینی) پایتخت در بوستان تیر شهرک ولی‌عصر(عج) آغاز شد.

شهردار

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی: پروژه ساخت نخستین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی (زیرزمینی) پایتخت در بوستان تیر شهرک ولی‌عصر(عج) آغاز شد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه۱۸ با اعلام این خبر گفت: «این نخستین بار در پایتخت است که پروژه ساخت پارکینگ عمومی خودرو به‌صورت زیرسطحی ساخته می‌شود. طبق بررسی و تحقیق میدانی بوستان تیر برای انجام این پروژه انتخاب شد، به دلیل اینکه این بوستان در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و حجم‌ تردد خودروها در خیابان وحدت، که به بورس و راسته عرضه انواع صنایع چوبی و مبلمان تبدیل شده، ضرورت و نیاز به ساخت پارکینگ خودرو را بیش از هر زمان دیگری آشکار کرد.»
«فرجاد احمدی راد» با بیان اینکه این پروژه ترافیکی مورد موافقت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفته و اکنون در مرحله استقرار کارگاه ساختمانی و آغاز حفاری و گودبرداری است، افزود: «بوستان تیر دارای امکاناتی مانند زمین بازی کودکان، ایستگاه ورزش صبحگاهی، نیمکت، اتاقک نگهبانی و... است و همچنان به همان شکل باقی خواهد ماند و خسارتی بابت اجرای پروژه ترافیکی نخواهد دید. شهروندان پس از پایان پروژه پارکینگ زیرزمینی می‌توانند مانند گذشته از این بوستان استفاده کنند.»

احمدی راد با بیان اینکه کمبود پارکینگ خودرو یکی از معضلاتی است که در در بیشتر محله‌ها وجود دارد افزود: «شهرداری منطقه۱۸با ارائه بسته‌های تشویقی مناسب تلاش می‌کند تا شهروندان به ساخت پارکینگ‌های عمومی خودرو در محله‌ها تشویق شوند.»

کد خبر 569282

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha