مدیر اداره آب و فاضلاب اردستان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان با همکاری بسیج سازندگی و بخشداری مرکزی با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومانی خبر داد.

آبرساني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا دهقانی افزود: اصلاح و تعویض شبکه انتقال آب روستای کهنگ به طول حدود ۶ کیلومتر به همراه‌ نصب تمامی انشعابات‌ با اعتبار و همکاری بسیج‌ سازندگی، بخشداری مرکزی و آب و فاضلاب در حال انجام است و ۶۹۰ مشترک از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: عملیات آماده‌سازی و نصب مخزن پیش ساخته‌ آب شرب روستای سفیده که ۲۴۱ مشترک را زیرپوشش قرار می‌دهد با ظرفیت ۲۱۰ متر مکعب و اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب آغاز شده و تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر اداره آب و فاضلاب اردستان اضهار داشت: عملیات فنس‌ و حصارکشی مخزن ۱۰۰ متر مکعبی روستای شیرازان‌ نیز با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب برای زیرپوشش قرار دادن ۹۰ مشترک در حال انجام است.

دهقانی با بیان اینکه ۱۰۸ روستا با جمعیت افزون بر ۱۵ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار مشترک زیر پوشش آبرسانی شهرستان است، افزود: اکنون ۵۷ روستا به وسیله سه دستگاه تانکر آبرسانی می‌شود.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده و دارای ۲۶ هزار فقره انشعاب آب شرب و ۲ هزار و ۱۸۰ فقره انشعاب فاضلاب است.

کد خبر 569150

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha