رییس ستاد برگزاری ششمین مجمع عمومی سالیانه حزب ندای ایرانیان، زمان احتمالی برگزاری این رویداد مجازی را دوازدهم دی‌ماه ارزیابی کرد و درباره اعلام نامزد مستقل این حزب برای انتخابات ریاست حمهوری۱۴۰۰، گفت: مطالبه شعب و دفاتر استانی حزب معرفی نامزد اختصاصی است.

مجمع حزب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عیسی چمبر با اعلام شروع به کار ستاد ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان، دوازدهم دی ماه امسال را زمان برگزاری این مجمع ارزیابی کرد و گفت: به‌دلیل الکترونیکی شدن این مراسم، تغییر زمان برگزاری دور از ذهن نیست که به محض تغییر زمان، این موضوع متعاقباً اعلام عمومی می‌شود

معاون اجرایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان یادآور شد: با توجه به پاندمی کووید -۱۹ و لزوم برگزاری مجمع عمومی سالیانه، حزب ندا نخستین تشکلی است که پیشگام در برگزاری مراسم این چنینی میان احزاب کشور خواهد بود. همچنین درباره بررسی نوع بستر و نرم افزار برگزاری این مراسم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در این هفته پلتفرم مورد نظر از میان انبوهی از پلتفرم‌های داخلی و خارجی نهایی می‌شود.

چمبر افزود: درباره وظایف تخصصی در حوزه‌های مختلف اجرایی و به منظور تسهیل در روند اجرایی این مجمع که از لحاظ بستر و جزئیات برگزاری کاملاً متفاوت با سنوات گذشته است، کمیته‌های تخصصی شکل گرفتند. بر این اساس اشکان خسروی فر به عنوان دبیر اجرایی ستاد، مهدی شاه میرزا روابط عمومی و اطلاع رسانی، سالار احمدی کمیته هماهنگی محتوا و کاوه قدیری در جایگاه کمیته تشکیلات مشخص شدند.

وی، درباره چگونگی پاسخ به اقدام تروریستی علیه محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، گفت: روشن است که ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده ناقض معیارها و قوانین بین المللی است و حتماً می‌توان و باید آن را پیگیری حقوقی کرد. اما واقعیت آن است که چنین دادخواهی تا امروز کمتر نتیجه داده است و جمهوری اسلامی ایران باید علاوه بر رسیدگی قانونی در جهت اقدامات بازدارنده دیگری حرکت کند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره احتمال معرفی نامزد مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از سوی حزب ندا، خاطرنشان کرد: تصمیم گیری نهایی این امر با شورای مرکزی و در نهایت مجمع عمومی است اما تا امروز آنچه مطالبه شعب و استان‌های حزب بوده معرفی نامزد اختصاصی است.

کد خبر 569132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha