نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق دلیل تاخیر در ارسال نتایج تحقیقات پرونده ترور فرماندهان پیروزی را تعارف دولت الکاظمی با آمریکا دانست.

شهيدسليماني

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالامیر التعیبان، نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه گفت: دلیل تاخیر در اعلام نتایج تحقیقات در رابطه با ترور فرماندهان پیروزی (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) تعارف دولت عراق با آمریکا است.

وی تاکید کرد که دولت الکاظمی از تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بین المللی بغداد چشم‌پوشی می کند.

این نماینده عراقی خاطرنشان کرد که پارلمان عراق در رابطه با تاخیر در ارسال نتایج تحقیقات در پرونده ترور فرماندهان پیروزی موضع‌گیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق دیروز یکشنبه اعلام کرد که تحقیقات در رابطه با پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی همچنان پابرجاست.

پیش از این نیز برخی نمایندگان عراقی با انتقاد از عملکرد دولت الکاظمی در پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خواستار ارسال نتایج تحقیقات در رابطه با این پرونده در سریع ترین زمان ممکن به پارلمان شدند. 

کد خبر 569090

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha