یحیی برای بازی امروز دو تغییر بزرگ در ترکیب پرسپولیس انجام داده است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در حای باید امروز به مصاف پدیده مشهد برود که فشار زیادی روی خط حمله این تیم به دلیل از دست دادن موقعیت های گلزنی وجود دارد. این موضوع باعث شده تا یحیی تیمش را با چند تغییر راهی میدان کند.

در خط دروزاه که حامد لک همچنان گزینه اول یحیی خواهد بود. لک در سه بازی گذشته گلی دریافت نکرده و باید دید در این بازی هم میتواند رکورد خود را افزایش دهد یا نه. زوج خط دفاعی پرسپولیس در این بازی همچنان سیدجلال و کنعانی خواهند بود و در سمت راست مهدی شیری و سمت چپ سعید آقایی قرار خواهند گرفت.

در خط میانی اما با تغییرات اساسی روبه رو خواهیم بود. کمال کامیابی نیا از ترکیب خارج خواهد شد و سرلک در کنار نوراللهی دو هافبک دفاعی پرسپولیس خواهند بود.

در سمت راست بشار رسن و سمت چپ این بار امید عالیشاه به میدان خواهد رفت تا کاپیتان دوم پرسپولیس بالاخره به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب یحیی قرار بگیرد. در خط حمله هم سیامک نعمتی کمی عقب تر از آرمان رمضانی بازی خواهد کرد که جایگزین عبدی خواهد شد.

باید دید رمضانی می‌تواند از این فرصت استفاده کند و با گلزنی در این بازی اعتماد یحیی را جلب کند یا خیر. 

حضور در فینال آسیا و محرومیت امیری و پهلوان باعث شده تا یحیی در بازی‌های لیگ برتر بازی بدون این بازیکن موثر را  تمرین کند.  

کد خبر 569056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha