استقلال پیش از این یک بار به دلیل لجبازی شفر و دیر اضافه شدن سرمربی‌اش به تمرینات درخواست تعویق سوپرجام را داده بود.

پرویز مظلومی.jpg

به گزارش همشهری آنلاین پرویز مظلومی، سرپرست استقلال طی اظهار نظری عجیب اعلام کرده قبل از دربی باید بازی معوق پرسپولیس و سپاهان برگزار شود و زیر بار این موضوع که آنها بدون بازی با سپاهان در هفته هشتم و دربی حاضر شوند، نخواهند رفت. مظلومی در این خصوص به روزنامه گل گفته: «این یک بازی سنگین است که می‌تواند روی بازی دربی تأثیرگذار باشد و نمی‌شود پرسپولیس بدون بازی مقابل سپاهان در هفته هفتم، بازی هفته هشتم را برگزار کند. ما منتظر می‌مانیم پرسپولیس ابتدا با سپاهان بازی کند تا بعد دربی برگزار شود.»

این در حالی است که بازی‌های هفته هفتم قرار است ۲۷ و ۲۸ آذر برگزار شود و پرسپولیس هم باید روز ۲۹ آذر در فینال لیگ قهرمانان حاضر شود. ادعای پرویز مظلومی در خصوص حاضر نشدن استقلال برابر پرسپولیس به دلیل اینکه این تیم باید حتما قبل از بازی برابر استقلال یک دیدار سنگین برگزار کند از آن دست ادعاهایی است که شاید تنها در فوتبال ایران شاهد آن باشیم.

در تمام لیگ های اروپایی و سطح اول فوتبال  دنیا هم ممکن است برخی از تیم‌های بزرگ به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان و یا اتفاقاتی مانند بارش شدید برف و ... بازی‌های‌شان به تعویق بیفتد اما دیده نشده تیمی مدعی شود تا بازی فلان هفته برگزار نشود ما به جدول برگزاری مسابقات برنمی‌گردیم.

استقلال پیش از این یک بار به دلیل لجبازی شفر و دیر اضافه شدن سرمربی‌اش به تمرینات درخواست تعویق سوپرجام را داده بود که این ماجرا به از دست دادن یک جام و تحمیل هزینه های گزاف شکایت در دادگاه CAS منجر شد و حالا تکرار این موضوع می‌تواند دوباره حواشی زیادی برای این تیم به وجود آورد. 

کد خبر 569008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha