دختر فوتبالیستی که نمی‌خواست یک دقیقه سکوت را برای مارادونا اجرا کند دلایل تصمیمش را توضیح داد.

مارادونا

به گزارش همشهری آنلاین این هفته در تمامی بازی‌های فوتبالی شاهد ادای احترام به مارادونا بودیم که چهارشنبه گذشته در سن ۶۰ سالگی درگذشت ولی در میان کسانی که به او احترام گذاشتند، کسی بود که نمی‌خواست با  این جریان پیش برود و از از ادای احترام به دن دیه گو خودداری کرد.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

 تیم فوتبال ویاایش اینترریاس FF روز  شنبه در یک بازی دوستانه مقابل دپورتیوو لا کرونیا در بازی‌های زنان اسپانیا با نتیجه ۱۰-۰  برنده شد.

پائولا بازیکن ۲۴ ساله این تیم در این دیدار  به تصمیم  یک دقیقه سکوت به خاطر  احترام به مارادونا قبل از شروع مسابقه سربازد  و درحالیکه همه بازیکنان در حال اجرای این تصمیم بودند روی زمین نشست و پشتش را به جایگاه اصلی کرد.وی در این باره گفت: هم تیمی هایم به من نگاه کردند و خندیدند زیرا آنها می‌دانستند که من این کار  را انجام نمی‌دهم."

   وی افزود: چند روز پیش روز منع خشونت علیه زنان بود و در فوتبال اسپانیا برای این موضوع  این حرکت  انجام نشد و اگر یک دقیقه سکوت برای قربانیان رعایت نشود من حاضر نیستم این کار را  انجام دهم. من از رعایت آن یک دقیقه سکوت برای یک متجاوز، کودک آزار و سو استفاده کننده خودداری می کنم.

داپنا ادامه داد: در این بازی مجبور شدم روی زمین بنشینم و پشتم را برگردانم.

وی در پایان گفت: "برای اینکه یک بازیکن طراز اول باشی علاوه بر توانایی های داخل میدان باید به  ارزش های انسانی هم احترام بگذارید.

کد خبر 568989

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha