سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
۰ نفر

طرح کاپ که از سال گذشته در منطقه۴ آغاز شد، اکنون پس از یک وقفه کوتاه به دلیل شیوع ویروس کرونا، به شهرک‌های شمال شرق تهران رسید.

كاپ به شهرك هاي شمال شرق پايتخت رسيد

رئیس اداره مدیریت پسماند شهردار منطقه ۴ دراین‌باره گفت: «طرح کاهش پسماند با رویکرد جمع‌آوری و دفع پسماند و افزایش میزان تفکیک در مبدا، از سال گذشته در این منطقه آغاز و در فاز اول در ساختمان‌های اداری دولتی و خصوصی، مراکز تجاری و اماکن مربوط به شهرداری اجرا شد.

به دلیل موفقیت در اجرا و بازخورد مثبت از سوی اهالی، به‌زودی این طرح در شهرک‌های منطقه و محله‌ها اجرایی می‌شود.» «منصور قوام‌مسعودی» افزود: «درحال حاضر شهرک «شمس ولایت» در ناحیه ۶، برای اجرای پایلوت این طرح انتخاب شده که مورد استقبال مدیریت و ساکنان شهرک قرار گرفته است. از این‌رو در نظر داریم با آموزش و فرهنگسازی این طرح را در ۲۵ شهرک‌ منطقه اجرا کنیم.»

او درباره چگونگی اجرای این طرح در شهرک «شمس ولایت» ادامه داد: «با اجرای محدود این طرح در شهرک شمس ولایت، مخازن جمع‌آوری پسماند خشک به تمام ‌بلوک‌های مسکونی این شهرک تحویل و جمع‌آوری پسماندهای‌تر و خشک جداگانه انجام و تاکنون مقدار قابل توجهی زباله از این شهرک جمع‌آوری شده‌است.» او خاطر نشان کرد: «به‌زودی و با اجرای گسترده طرح کاپ در شهرک‌ها و محله‌های منطقه شاهد حذف مخازن فعلی زباله و جایگزینی مخازن سه‌گانه در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی خواهیم‌بود.»
 

کد خبر 568981

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha