موبایل‌قاپ سابقه‌دار برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش برای نهمین بار دستگیر شد. این تبهکار ۸ سابقه زندان در کارنامه کیفری خود دارد. متهم پس از آزادی از زندان ۲۶ موبایل و موتور سرقت کرده بود.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه شهروند، روز شنبه در پی تماس تلفنی شهروندان، ماموران کلانتری ابوسعید در جریان دستگیری موبایل‌قاپی توسط مردم قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد موتورسواری قصد سرقت موبایل زن جوانی را داشته که توسط اهالی محل دستگیر شده است.

بلافاصله گشت کلانتری ابوسعید به نشانی اعلامی اعزام شد و موتورسوار را به همراه شاکی به کلانتری انتقال داد. در بررسی اولیه و استعلام پلاک موتورسیکلت سارق مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است. موتور حدود ۱۰ روز پیش در محدوده کلانتری ۱۱۵ رازی سرقت شده بود.

متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، در بازجویی‌ها به ماموران گفت: ۱۰ روز پیش برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌ام به تهران آمدم. پدر و مادرم از هم جدا شده‌اند و من بچه طلاق هستم. پدر و مادرم هیچ‌کدام به این خواستگاری رضایت ندادند. تصمیم گرفتم تنهایی به خواستگاری بروم. به تهران که رسیدم، هیچ پولی نداشتم. اولین فکری که به سرم زد این بود که به موبایل‌قاپی بروم. چون شنیده بودم گوشی گران شده و پول خوبی برای خرید می‌دهند. هیچ وسیله‌ای هم برای سرقت نداشتم. سرقت موبایل ابزار می‌خواهد. موتورسیکلت هم ابزار کار سرقت است. همان حوالی میدان راه‌آهن یک موتور بدون قفل و زنجیر دیدم، هرطور بود روشنش کردم و شروع به موبایل‌قاپی کردم که دستگیر شدم.

در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی سوابق متهم استعلام که در بررسی‌های پلیس مشخص شد متهم سابقه‌دار است. پسر جوان ۸ سابقه کیفری در پرونده سیاه خود دارد و پیشتر به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده بود.
متهم در ادامه تحقیقات پلیسی علاوه بر سرقت موتورسیکلت به ۲۵ سرقت تلفن همراه اعتراف و با دستور قضائی برای تکمیل پرونده تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی شد.

کد خبر 568939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha