فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۶۰۹ کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

تریاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از این شهرستان به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در قالب چند تیم عملیاتی، اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت نیسان و یک خودرو پراید در حال انتقال این محموله بودند مشاهده کردند و به آنها دستور ایست دادند. سوداگران مرگ با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران و درگیری سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در بازرسی از ۲ خودرو متوقف‌شده ۲ تن و ۴۰۲ کیلو و ۸۶۵ گرم تریاک کشف شد بیان کرد: با توجه به شناسایی قاچاقچیان از سوی ماموران تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار طاهری با بیان شرح ادامه عملیات توسط تیمی دیگر از ماموران انتظامی ایرانشهر با دیگر اعضای این باند و درگیری سنگین با قاچاقچیان در محدوده وادی رحمت شهرستان ایرانشهر گفت: پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، یک قاچاقچی دستگیر شد و دیگر اعضای این باند متواری شدند که در بازرسی از خودروهای به‌جامانده از آنان ۲۰۶ کیلو و ۴۵۵ گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: در این ۲ عملیات، ضمن انهدام این باند قاچاق مواد مخدر در مجموع ۲ تن و ۶۰۹ کیلو و ۳۲ گرم تریاک کشف، یک قاچاقچی دستگیر، یک قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

کد خبر 568839

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha