بورس تهران امروز یکشنبه ۹ آذرماه را افزایشی آغاز کرد و در ساعت ابتدایی معاملات تا بیش از ۳۰ هزار واحد رشد کرد اما در میانه راه به زیر ۳۰ هزار واحد افت کرد و مجدد مسیر صعودی را طی کرد و در پایان معاملات شاخص کل با افزایش ۳۶ هزار و ۴۲۵ واحد بر عقربه یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۶ هزار و ۴۲۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۳۰۵ واحد افزایش به رقم ۴۱۰ هزار و ۸۳۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۷۵۷ هزار معامله به ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری غدیر،  س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی پارس، ایران خودرو و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۵۱۳ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۸۳۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۸۰۹ هزار و ۵۹ معامله انجام داده‌اند که ۵۸ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 568782

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha