مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: محدودیت‌های تردد بین جاده‌ای که در پی شیوع کرونا ابلاغ شده بود، همچنان ادامه دارد.

پلیس راه کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا برای محدودیت تردد بین جاده‌ای در کشور گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرها و جاده ها همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است. 

وی گفت: ماموران پلیس راهور در سراسر کشور در اجرای این طرح در آماده‌باش کامل هستند، ماموران پلیس با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهرها از ادامه سفر خودروهای غیرمجازی جلوگیری کرده و در صورت اصرار به ادامه سفر نسبت به جریمه آنان نیز اقدام خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: علاوه بر کنترل جاده ها که با استفاده ماموران مستقر انجام می‌شود، از ظرفیت دوربین ها و تیم‌های گشتی نیز برای انجام این نظارت استفاده شده است.

سرهنگ شیرانی از شهروندان خواست که برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از انجام هرگونه سفر و تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

کد خبر 568775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha