مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همه پرونده‌های سزارین در روز ۹۹/۹/۹ بررسی می‌شود و اگر پزشک یا بیمارستانی درباره سزارین القایی کوتاهی کرده باشد، با آن برخورد جدی خواهد شد.

نوزاد

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برخی از خانواده‌ها تمایل دارند که تاریخ تولد فرزندانشان تاریخی رند باشد بنابراین تلاش دارند که فرزندشان در تاریخ ۹۹/۹/۹ به دنیا بیایید، این در صورتی است که زایمان زودهنگام نه فقط برای مادر بلکه برای نوزاد نیز آسیب‌زا است.

پیمان نامدار افزود: با توجه به این‌که پیش‌بینی می‌شد افرادی با مداخله پزشک سعی بر تغییر تاریخ زایمان خود دارند، از چند ماه پیش دوره‌های آموزشی برای بیماران و همکاران برگزار شده است تا به دلیل زایمان زودرس باعث آسیب به خانواده‌ها و فرزندانشان نشویم.

وی اظهار کرد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان، آموزش و پزشکی به کلیه بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و تأمین اجتماعی ابلاغ‌شده است که از سزارین القایی خودداری کنند و تیم نظارت معاونت درمان تمام پرونده‌های شامل سزارین در روز ۹۹/۹/۹ را بررسی می‌کند، اگر کوتاهی و قصوری در خصوص سزارین القا شده باشد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

کد خبر 568741

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha