بازار سهام امروز یکشنبه ۹ آذرماه را صعودی آغاز کرد و در ساعت اولیه معاملات شاخص کل با بیش از ۳۰ هزار واحد رشد وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد اما پس از ساعتی کمی ارتفاع کم کرد و هم اکنون شاخص کل با افزایش ۲۹ هزار و ۶۱۷ واحد در محدوده یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد قرار دارد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با ۲۹ هزار و ۶۱۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۰۷۰ واحد افزایش به رقم ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۴۵ هزار و ۱۷۷ هزار معامله به ارزش ۸۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری غدیر،  س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی پارس، مخابرات ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۵۶ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۷۷۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۳۸ هزار و ۴۴۳ معامله انجام داده‌اند که ۳۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون،  پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 568712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha