زلاتان ابراهیموویچ به دیگو آرماندو مارادونای فقید ادای احترام کرد و از همه خواست تا او را به دلیل درخشش در زمین فوتبال قضاوت کنند.

ابراهیموویچ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، مارادونا روز چهارشنبه در سن ۶۰ سالگی در خانه خود در بوینس آیرس در اثر حمله قلبی درگذشت. بازیکن بزرگ که برخی‌ها او را  به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ  می‌شناسند.
با در گذشت غم انگیز او بسیاری از افراد مطرح احساسات شان را در مورد او بیان و ادای احترام کردند.

 ابراهیموویچ ستاره میلان نیز در مورد مارادونا اظهار نظر کرد و  معتقد است که مارادونا باید با کارهایی که در مستطیل سبز انجام داد، قضاوت شود.

 وی در این مورد به اسکای اسپورت گفت: من بسیار متاسفم، زیرا مارادونا برای من چیزی فراتر از فوتبال است. این برای بسیاری به یک مکتب تبدیل شده است و من آنقدر خوش شانس بودم که او را شناختم و با او صحبت کردم.

    ایبرا در ادامه افزود: من همیشه او را به خاطر آن‌چه در زمین انجام داد قضاوت می کنم، کاری که در خارج از زمین انجام داد، به نظر من، مشکل اوست و مشکل ما نیست. ما باید او را به خاطر کارهایی که به عنوان یک فوتبالیست انجام داد به خاطر بسپاریم و به نظر من او برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

مارادونا زندگی پُر حاشیه داشت و به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و تمایل به سیاستگران چپ، چهره جنجالی دنیای فوتبال شناخته می‌شد.

کد خبر 568678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha