یک نماینده مجلس دهم گفت: تندروها با سبک و سیاق دیپلماسی آشنا نیستند، کسانی که برجام را آتش زدند و پلاکاردهای آنچنانی چیدند و صبح و شب مقامات و مسئولین را دیدند تا اف ای تی اف تصویب نشود، تعداد مشخصی هستند.

احمدی نژاد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از برنا،‌ قاسم میرزایی نیکو نماینده مجلس دهم در رابطه با تلاش افراطی ها و دلواپسان برای قطع ارتباط بین المللی کشور و تخریب برجام گفت: تعدادی که به عنوان دلواپسان مطرح هستند، هیچ گاه زیر بار مذاکره نمی روند و این روش را کلا قبول ندارند، مقالات طیف مخالف در چند روز گذشته نشان داد و اعلام می کردند، باید در فاصله ای که انتقال قدرت در آمریکا طی می‌شود، اقداماتی انجام گیرد تا منافع آمریکا را به خطر بیندازیم و دستمان پر باشد.

نماینده پیشین مجلس افزود: تندروها با سبک و سیاق دیپلماسی آشنا نیستند، کسانی که برجام را آتش زدند و پلاکاردهای آنچنانی چیدند و صبح و شب مقامات و مسئولین را دیدند تا اف ای تی اف تصویب نشود، تعداد مشخصی هستند.

نماینده مجلس دهم با اشاره به اصولگرایانی که امروز شعار مذاکره در ۱۴۰۰ را می دهند، گفت: این افراد می دانند که راه برون رفت کشور از بحران های امروز، تنش زدایی است، آنها این مهم را فهمیده اند و چاره ای هم جز عمل به آن ندارند.

او تاکید کرد: دیدگاه کلی کشور مشخص است و کشور باید تکلیف خود را با چالش ها، مشخص کند. با این مجلس و... مشکل حل نمی شود و اتفاقات ویژه ای رخ نمی دهد مگر اینکه امورات اصلی کشور به شکلی درست و منطقی، سر و سامان داده شود. 

میرزایی نیکو اضافه کرد: مجلس باید به راس امور برگردد و تنها قانون گذار کشور باشد و تنها مرجعی باشد که قوانین را معین می‌کند، دولت باید قوه مجریه و پاسدار قانون اساسی و مجموعه ای برای تنظیم قوا و اصلی ترین مجموعه کشور باشد. سومین نکته خزانه کشور است. به عقیده من خزانه کشور یک جا نیست و مراکز تامین اقتصادی ما یکسان نیستند. 

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه همه می دانند اثرات تحریم در کشور چه میزان بوده است، گفت: برخی، روحانی را در بسیاری از موارد همراهی نکردند و نتوانست آن طور که باید به مسائل رسیدگی کند، در دوره احمدی نژاد هم دیدیم که آدم های، رمال و اسطرلابی را گرد آورده بود و منتظر بودند جنیان اتفاقی برای کشور رقم بزنند. 

کد خبر 568673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha