مجموع نظرات: ۱۰
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۶
۰ نفر

عملیات مأموران پلیس شهرستان کوار در استان فارس برای پایان دادن به یک درگیری خانوادگی به شهادت ۲ مأمور پلیس منجر شد.

شهادت ماموران پلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، این اتفاق تلخ روز گذشته در مسکن مهر شهرستان کوار رخ داد. حدود ساعت ۱۱:۳۰ بود که فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از یک درگیری خانوادگی در مسکن مهر این شهر خبر داد. تیمی از مأموران یگان امداد که نزدیک‌ترین واحد گشتی به محل حادثه بودند برای پایان دادن به این درگیری راهی آنجا شدند. 

مأموران پس از حضور در محل متوجه شدند که درگیری بین یک پسر ۱۷ساله با پدرش رخ داده و پسر نوجوان خانواده‌اش را تهدید کرده است. ۲نفر از مأموران پلیس برای بازداشت متهم به سمت خانه آنها حرکت کردند اما در همین هنگام پسر ۱۷ساله درحالی‌که یک سلاح شکاری در دست داشت از خانه بیرون آمد و شروع به تیراندازی کرد. 

بیش از ۳۰ساچمه که از سلاح شکاری شلیک شده بود به ۲مامور پلیس و خودروی انتظامی که مقابل خانه بود اصابت کرد و هر دو مأمور که مجروح شده بودند روی زمین افتادند. تیرهای ساچمه‌ای به سر، پهلو و سینه مأموران پلیس برخورد کرد و همکاران آنها با دیدن این صحنه برای دستگیری پسر تیرانداز وارد عمل شدند. او که قصد فرار داشت درنهایت با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد و همزمان ۲مامور مجروح به بیمارستان منتقل شدند اما متأسفانه هر دوی آنها به شهادت رسیدند.

یکی از مأموران شهید، سروان بهرام مکرمی بود؛ مأمور ۴۴ساله‌ای که ۲۲سال از خدمتش در نیروی انتظامی می‌گذشت و پدر ۲دختر ۷و ۱۰ساله بود. مأمور دیگر استوار دوم پوریا قاسمی بود. جوان ۲۷ساله اهل شیراز که ۶سال از خدمتش در نیروی انتظامی می‌گذشت و هنوز ازدواج نکرده بود و خانواده‌اش در انتظار دیدن او در لباس دامادی بودند. استوار قاسمی که مدت‌ها در بوشهر خدمت می‌کرد به تازگی به استان زادگاهش برگشته بود که در جریان این حادثه به شهادت رسید.

به گفته سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس، پس از این حادثه عامل جنایت که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود برای مداوا به بیمارستان منتقل شد تا پس از درمان روند رسیدگی به پرونده‌اش آغاز شود.

منبع: همشهری
 

کد خبر 568618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha