تیم فوتبال لیورپول در هفته دهم لیگ برتر انگلیس برابر برایتون متوقف شد.

منچستر سیتی

به گزارش همشهری آنلاین، در این بازی محمد صلاح ستاره مصری لیورپول به ترکیب اصلی تیمش بازگشت و گل اول لیورپول روی پاس او شکل گرفت. در نیمه اول این بازی برایتون در دقیقه ۲۰ صاحب  یک ضربه پنالتی شد که ضربه موپای علی رغم اینکه آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را فریب داده بود به اوت زد  تا بهترین فرصت میزبان از دست برود. در نیمه دوم دیگو ژوتا  در دقیقه ۶۰ روی پاس محمد صلاح موفق شد دروازه برایتون را باز کند؛ اما پاسکال گروس دقیقه ۹۲از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند. علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۱ در ترکیب برایتون قرار گرفت. تیم لیورپول با این تساوی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. در این دیدار ژوتا پرتغالی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در بازی دیگر  تیم منچسترسیتی میزبان برنلی بود که در پایان موفق شد با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در این بازی ریاض محرز در دقیقه ۶ گل اول منچسترسیتی را به ثمر رساند، سپس این بازیکن  الجزایری در دقیقه ۲۲ تیمش را ۲ بر صفر پیش انداخت و بنجامین مندی در دقیقه ۴۱ سومین گل شاگردان پپ گواردیولا را وارد دروازه برنلی کرد.

روند گلزنی سیتی در نیمه دوم هم ادامه یافت و فران تورس در دقیقه ۶۶ گل چهارم سیتی را به ثمر رساند. پس از او ریاض محرز بار دیگر در دقیقه ۶۹ برای سیتیزن ها گلزنی کرد.

منچسترسیتی با این پیروزی از ۹ بازی صاحب ۱۵ امتیاز شد و خود را از رده سیزدهم به رتبه هشتم جدول لیگ جزیره رساند. برنلی نیز با ۵ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه هفدهم باقی ماند. در پایان این دیدار ریاض محرز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. در سایر بازی ها این هفته لیدز با یک گل از سد اورتون عبور کرد. بازی های این هفته لیگ برتر انگلیس به یک دقیقه سکوت و ادای احترام به دیه گو مارادونا آغاز شد.

کد خبر 568612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha