بورس تهران امروز شنبه ۸ آذرماه را صعودی آغاز کرد و به پایان رساند و شاخص کل با افزایش ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد بر پله یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۳۹۹ واحد افزایش به رقم ۴۰۱ هزار و ۵۳۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۸۳۲ هزار معامله به ارزش ۱۶۶ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس،  فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۳۷۱ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۳۲۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۹۱ هزار و ۶۵۹ معامله انجام داده‌اند که ۶۰ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

کد خبر 568493

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha