جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
۰ نفر

در خانه بیکار نمانید، به‌ویژه در این ایام قرنطینه که مدت بیشتری را در کانون گرم خانواده سپری می‌کنید.

کیف

 بد نیست با یادگیری حرفه یا تولید یک اثر هنری، علاوه بر پرکردن اوقات فراغت و استفاده بهینه از روزهای خانه‌نشینی، به‌آسانی به درآمدزایی هم برسید. «وحیده‌السادات ابوالحسنی» از بانوان کارآفرین خیابان قصرالدشت در تکه دهم پایتخت، با آموزش دوخت «کیف پول مردانه» به شما کمک می‌کند تا یک کسب و کار خوب خانگی برای کمک به سبد اقتصادی خانواده راه‌اندازی کنید. تا پایان این آموزش همراه ما باشید.

 لوازم مورد نیاز
چرم ‌طبیعی:
در هر رنگی که مورد پسند است
مشته
سمبه شماره ۱
قیچی
چسب آهن
خط‌کش
سوزن و نخ موم‌زده
زیپ و آستر و طلق
کاغذ یا مقوا
نحوه دوخت:
در ابتدای کار، روی مقوا یا کاغذ، اندازه کیف را مشخص کنید. روی کاغذ ابعاد مستطیلی ۱۹ در ۲۰ و یک مستطیل ۸.۵ در ۲۰ را بکشید. روی مستطیل از هر طرف ۱.۵ سانت فاصله بگذارید و جای زیپ را مشخص کنید.
روی مستطیل ۸.۵ در ۲۰ همین کار را تکرار کنید. از هر طرف ۱.۵ سانت فاصله‌گذاری کنید و جای طلق را در اندازه ۴ در ۶ مشخص کنید. ۲ سانت برای اندازه جاکارتی در نظر بگیرید. در واقع ماکت اولیه کار طراحی شده است. حالا نوبت به پیاده کردن این ماکت روی چرم می‌رسد. الگوی طراحی‌شده را روی چرم قرار دهید و با کاتر دور تا دور کار را برش بزنید. با کمک خط‌کش علامت‌زن جای سوراخ دوخت را مشخص کنید و بعد با کمک سمبه و مشته و تخته کار چرم را سوراخ کنید. مرحله آخر دوخت کیف پول است. در این مرحله زیپ را در جای مورد نظر قرار دهید، بعد طلق و جای کارت و آسترکشی کنید و دورتادور آن را بدوزید. کیف پول شما آماده است.

کد خبر 568476

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha