رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: جمهوری اسلامی ایران انتقام سختی از رژیم‌صهیونیستی خواهد گرفت.

علاءالدین بروجردی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی در خصوص ترور شهید فخری زاده گفت: باید بازنگری جدی در نقشه راه حفاظت از نیروهای نظام و دانشمندان هسته‌ای و موشکی ایران انجام شود. زیرا دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به سرمایه‌های نظام استفاده می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم ادامه داد: دانشمندان هسته‌ای و موشکی در معرض تهدید از طرف دشمنان صهیونیستی و آمریکایی قرار دارند. مسائل امنیتی بسیار پیچیده است و با توجه به فناوری‌های نوین و تلاش دشمن برای نفوذ و ضربه زدن به جمهوری اسلامی باید در حفاظت از دانشمندان هسته‌ای و موشکی تلاش بیشتری کرد.

بروجردی تصریح کرد: یکی از روش‌های شناسایی دانشمندان، جاسوسی از بازرسان سازمان انرژی اتمی است اما شناسایی دانشمندان هسته‌ای و موشکی منحصر به این روش نیست و از روش‌های متعددی برای این کار استفاده می‌شود. وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی انتقام سختی از رژیم‌صهیونیستی خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم ادامه داد: شهادت این دانشمند ارزشمند ضربه به جمهوری اسلامی است اما همانگونه که پس از از دست دادن شهید طهرانی مقدم به عنوان پدر موشکی جمهوری اسلامی راه او با صلابت بیشتری ادامه یافت با شهادت این چهره برجسته نیز جمهوری اسلامی متضرر خواهد شد اما قطعاً نقشه راه پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران با صلابت ادامه خواهد یافت.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

در همین زمینه:

کد خبر 568349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha