معاون اول رییس جمهوری در پیامی با تسلیت شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: بدون تردید این دست اقدام‌های ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی ایجاد نمی‌کند.

اسحاق جهانگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه مدیر متعهد و دانشمند جناب آقای دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست های جنایتکار و وابسته به رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، مردم قدرشناس ایران، همکاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بستگان به ویژه خانواده ارجمند این شهید بزرگوار تسلیت میگویم.

بدون تردید این دست اقدامات ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه های دفاعی که تامین کننده مصالح و امنیت ملی کشورمان است، وارد نمی کند و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش نامیدتر خواهد نمود.

لازم است دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ذی ربط با سرعت و دقت تمام نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این ترور جنایت آمیز اقدام و نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف ایران برسانند.

از خداوند متعال برای آن شهید عزیز حشر با شهدا و اولیاء الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

در همین زمینه:

کد خبر 568297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha