معاون خدمات شهری شهرداری اراک در استان مرکزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان، گرمخانه شهر اراک آماده اسکان افراد آسیب‌دیده به ویژه بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌هاست.

گرمخانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد عسگری در خصوص وضعیت گرمخانه‌های شهر اراک اظهار کرد: گرمخانه شهر اراک آماده است و فرمانداری نیز مکاتبه کرده بود و بنا بر آیین‌نامه قرار است نیروی انتظامی امنیت محل را عهده‌دار شود و بهزیستی نیز پزشک مقیم را تأمین کند.

وی افزود: در حال حاضر، در شهرستان اراک در خیابان قائم مقام، چهارراه ادبجو تنها یک گرمخانه ویژه آقایان وجود دارد که از ساعت ۷ شب تا ۸ صبح فعال و ظرفیت پذیرش آن ۱۵ تا ۲۰ نفر است. تجربه نشان داده است که تنها ۵-۶ نفر از این گرمخانه استفاده می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان، این گرمخانه تعطیل شد، اما اکنون با تمامی امکانات آماده استفاده است تا هیچ فرد بی‌سرپناهی شب‌های سرد را در معابر شهر سپری نکند و با اسکان آنها در گرمخانه‌ها تلاش می‌شود که وضعیت بهتری داشته باشند.

عسگری افزود: در خصوص گرمخانه ویژه خانم‌ها باید گفت شرایط خاص خود را می‌طلبد و در حال حاضر گرمخانه‌ای برای آنها وجود ندارد.

کد خبر 568166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha