مجموع نظرات: ۰
جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش از بارش ۵۰ سانتی‌متر برف در محور کوهستانی اسالم به خلخال در استان گیلان خبر داد و گفت: در حال حاضر، بارش برف در محور کوهستانی به صورت خفیف ادامه دارد.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامحسین بخت‌شاهی ادامه داد: اکیپ‌های راهداری زمستانی در طول محورهای شهرستان از جمله محور اسالم به خلخال و راهدارخانه لرزره مستقرند و از شروع بارش برف به طور مستمر اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی محور کردند. در حال حاضر، کلیه محورهای شهرستان باز و تردد برقرار است.

وی اضافه کرد: در سایر مناطق کوهستانی بارش به صورت باران بوده که منجر به ریزش بخش‌هایی از محورهای جاده‌ای شده که با حضور راهداران ریزش‌برداری شد.

بخت‌شاهی گفت: در مناطق جلگه‌ای به‌رغم بارش شدید باران مشکل خاصی نیست و فقط رانندگانی که از مسیرهای کوهستانی شهرستان عبور می‌کنند حتماً به تجهیزات زمستانه از قبیل زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز باشند.

شب گذشته، در جریان بارش شدید باران تردد درمسیر کوهستانی مریان در محدوده تنگاب در بخش مرکزی شهرستان تالش نیز مشکل ایجاد شده بود که با تلاش راهداران مسیر بازگشایی شد. محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، تردد وسایل نقلیه در آن زیاد است.

کد خبر 568165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha