مجموع نظرات: ۱
جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: اعضای باند ۵ نفره سارقان که با سلاح گرم اقدام به سرقت ۲ قطعه شمش مس با آلیاژ صنعتی خاص به ارزش ۴ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد نادربیگی اظهار کرد: درپی ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی البرز مبنی بر اینکه فردی برای فروش ۲ قطعه شمش مس گران‌قیمت به افرادی مراجعه کرده و آنها نیز با دعوت وی به محلی در خارج شهر با تهدید سلاح گرم شمش وی را به سرقت برده و متواری شده‌اند بررسی موضوع در دستورکار اداره جرائم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد مالباخته از طریق یکی از آشناهایش با خانمی که سردسته باند سارقان بوده آشنا می‌شود که در حین ملاقات با او و کارشناسی که همراه وی بوده افرادی با سلاح سرد وارد محل حضور آنها شده و اقدام به سرقت شمش‌ها کرده‌اند. کارآگاهان با تحقیقات میدانی گسترده و به‌کارگیری اقدامات پلیسی، هویت و مخفیگاه هر ۵ سارق را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی در نیمه‌های شب در چند عملیات غافلگیرانه هر ۵ نفر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه با هوشیاری کارآگاهان نقشه سارقان برای سرقت‌های دیگری که طراحی کرده بودند نقش بر آب شد بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ قبضه سلاح کمری و چندین قبضه سلاح سرد کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد. ارزش شمش‌هایی  که این باند به‌ سرقت ‌برده‌اند ۴۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

کد خبر 568160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha