مردی ۳۷ ساله در ایذه‌ استان خوزستان به دلیل تزریق آمپول جان خود را از دست داد.

تزریق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر جمشیدی، برادر متوفا در این باره گفت: برادرم چهارشنبه گذشته به دلیل بیماری به مطب یکی از پزشکان متخصص شهرستان مراجعه کرد. این پزشک برای برادرم بالاترین دوز از یک آمپول را تجویز کرد که  طبق اعلام پزشکان این دارو تنها باید در بیمارستان به بیمار تزریق شود. پزشک قبل از استفاده از آمپول از مطب رفته و آمپول را پرستار در سرم تزریق کرده است. پس از وخیم شدن حال برادرم پزشک به مطب خود برگشت و وی را به بیمارستان منتقل کرد.

وی با بیان اینکه پس از مرگ برادرش در جریان این اتفاق قرار گرفته است تاکید کرد: ما شکایت خود را تنظیم کرده‌ایم و با هماهنگی پزشک قانونی ایذه، جسد برادرم به اهواز منتقل خواهد شد تا کالبدشکافی روی بدنش انجام و دلیل مرگش به طور دقیق مشخص شود.

دکتر اردوان یاراحمدی، رئیس سازمان نظام پزشکی ایذه با ابراز تاسف و تسلیت به خانواده متوفی اظهار کرد: مرگ این فرد بر اثر تزریق دارو در مطب رخ داده و این حادثه پزشکی ممکن است برای هر فردی رخ دهد و هیچ عمدی در کار نبوده است. پزشک مورد نظر هم از حاذق‌ترین پزشکان شهرستان است و خدمات زیادی به مردم کرده است. حتما این پرونده روال طبیعی و قانونی خود را طی خواهد کرد و اگر پرونده به ما ارجاع شود، کارهای آن را انجام خواهیم داد.

کد خبر 568157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha