جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
۰ نفر

رییس سازمان لیگ لالیگا، در گفت‌وگویی به حضور برخی از بزرگان فوتبال اروپا در اسپانیا ابراز علاقه کرد.

خاویر تاباس

به گزارش همشهری آنلاین، لیگ اسپانیا( لالیگا) همواره سرمربیان و بازیکنان بزرگی را در خود دیده است و اکثر ستاره‌های جوان دوست دارند تا در این لیگ بازی کنند و خودشان را به دنیای فوتبال معرفی کنند.
در چند فصل آخر اما بازیکنان بزرگی چون نیمار و رونالدو از تیم‌های شان جدا شدند و راهی تیم‌های دیگر در لیگ‌های ایتالیا و فرانسه شده اند.

لیونل مسی یکی از ستاره‌های مطرح لالیگا نیز خواهان جدایی است و می‌خواهد راهی لیگ انگلیس شود که این موضوع تأثیر منفی روی مسائل اقتصادی اسپانیا و لالیگا خواهد داشت.

رییس لالیگا شب گذشته در گفت‌وگویی از مسی خواست تا در این لیگ بماند و مدعی شد که او خواهان حضور برخی دیگر از بزرگان فوتبال در این لیگ است.

    خاویر تباس در این مورد به WFS گفت:" من مسی را در لالیگا می خواهم، همانطور که مورینیو، گواردیولا، کلوپ، کریستیانو را می خواهم ... همۀ آن‌ها به شما کمک می کنند تا از لحاظ اقتصادی رشد کنید. حضور این نفرات سرشناس می‌تواند تا حدی بر حمایت های مالی تأثیر بگذارد، اما ما واقعاً سخت روی مارکتینگ لالیگا کار کرده‌ایم و متوجه  عدم حضور برخی ستاره‌ها نخواهیم شد. امیدوارم مسی، که بهترین بازیکن تاریخ است، کار خود را در اینجا به پایان برساند".

این در حالی‌ست که جدایی رونالدو و نیمار شدیداً به لیگ اسپانیا ضربه زد و میزان سودآوری این لیگ را شدیداً کاهش داد.

کد خبر 568153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha