زمین‌لرزه ۴.۸ ریشتری ساعت ۲۳:۴۱ دقیقه چهارشنبه شب پنجم آذر مراوه‌تپه در استان گلستان را لرزاند اما خسارتی به همراه نداشت.

زلزله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اضطراب و نگرانی مردم مراوه‌تپه از احتمال وقوع پس‌لرزه‌ سبب شد تعدادی از مردم مرزنشین این شهرستان و دیگر شهرهای اطراف، شب گذشته را با وجود سرمای هوای منطقه در خودروها یا چادرهای مسافرتی به صبح رسانند.

در حال حاضر تیم‌های امدادی اورژانس و هلال احمر مراوه تپه با بسیج کامل امکانات و نیروی انسانی در آماده باش کامل به سر می‌برند. فرماندار مراوه‌تپه گفت: تاکنون گزارشی از بروز خسارت در این شهرستان به دلیل زمین لرزه دریافت نشده است.

امانگلدی ضمیر اظهار کرد: هم اکنون تمام گروه‌های امدادی عضو ستاد مدیریت بحران مراوه تپه در آماده باش کامل هستند تا به محض گزارش از خسارت احتمالی به محل حادثه اعزام شوند.

منصور خوجملی، مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه تپه نیز گفت: براثر زمین لرزه شب گذشته هیچ گزارشی از آسیب‌دیدگی شهروندان در این شهرستان دریافت نشده است.

مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعت ۲۳:۴۱ چهارشنبه شب در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در فاصله‌های ۲۱ کیلومتری مراوه‌تپه گلستان و ۴۷ کیلومتری گرماب خراسان شمالی رخ داد.

شهرستان مراوه‌تپه ۶۷ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند.

کد خبر 568006

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha