مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

سه خانه‌مسافر در شهرستان مهران استان ایلام به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی دوران شیوع کرونا تعطیل شد.

بوم‌گردي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: ۷۰ خانه‌مسافر در استان ایلام دارای مجوز فعالیت هستند که از ابتدای شیوع کرونا تمامی خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی برای جلوگیری از انتشار بیشتر کرونا تعطیل شدند.

عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: واحدهای اقامتی مانند هتل‌ها مشمول تعطیلی‌ها نیستند و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با ۳۰ درصد ظرفیت فقط در بخش اقامتی و بدون پذیرایی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه چهار سفره‌خانه سنتی غیرمجاز نیز پلمب شده است، یادآور شد: استان ایلام دارای ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی است که از زمان شیوع کرونا تاکنون تعطیل شده و هیچ فعالیتی ندارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: تاکنون هزار و ۱۷۰ نظارت و سرکشی از تاسیسات گردشگری، دفاتر، مهمانپذیرها، هتل‌ها و سایر اماکن گردشگری به عمل آمده و ۳۸۵ تذکر به مجموعه‌هایی که بهداشت را رعایت نکرده‌اند، داده شده است.

 شنبه‌زاده تصریح کرد: با افراد در حوزه تاسیسات گردشگری، اقامتی و پذیرایی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به شدت برخورد می‌شود چراکه سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

کد خبر 567994

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha