دومین قرنطینه بزرگ تهران شاید نتوانسته به‌طور کامل جلو خودروهایی را که به سمت شمیران و لواسان روانه می‌شود بگیرد اما وضعیت قرمز و محدودیت هرگونه‌ تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح شاید بتواند کمی از جولان کرونا در تهران کم کند.

وضعيت قرمز

همشهری آنلاین_مرضیه موسوی: نسخه به روز شده کرونا یکی یکی علائم تازه را به فهرست علامت‌های این بیماری، اضافه و تجربه ابتلا به کووید ۱۹ را برای هرکسی منحصربه‌فرد می‌کند. حالا که آمار مبتلایان به این ویروس افزایش چشمگیری پیدا کرده مرور علائم آن و راهنمایی برای اینکه در صورت مشاهده علائم چه باید کرد، خالی از لطف نیست. ۱۷ بیمارستان از ۱۰۰ بیمارستان معین تهران برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در پهنه شمال قرار دارند. با این حال با قرمز شدن وضعیت شهر تمام بیمارستان‌ها به جز بیمارستان‌های تک‌تخصصی موظف به پذیرش و بستری بیماران مبتلا به کرونا هستند.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی درباره ظرفیت بیمارستان‌ها و تخت‌های خالی موجود در آی. سی. یو بیمارستان‌های تهران می‌گوید: «اکنون هیچ تخت خالی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها نداریم. بیمارستان‌هایی که بیماران کرونا را پذیرش می‌کنند تخت خالی ندارند و از پذیرش موارد بستری غیرضروری در بیمارستان‌ها خودداری می‌شود.»  

کد خبر 567743

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha