مجموع نظرات: ۵
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف انبار احتکار ۴۱ میلیارد ریالی لوازم خانگی به همت ماموران سازمان اطلاعات سپاه فجر خبر داد.

احتكار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، غلامرضا سالاری با اشاره به کشف انباری در شهرک صنعتی شیراز در عملیات سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اظهار کرد: انباری که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و همچنین موجودی‌ کالاهایش را به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نکرده بود، کشف شد.

وی با تاکید بر لزوم ثبت‌ کالاهای ورودی و خروجی هر انبار در سامانه جامع انبارها افزود: همه انبارها ملزم به ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها هستند، همچنین موجودی انبار نیز باید به طور مرتب بر اساس زمانبندی اعلام‌شده از سوی فروشندگان خُرد و کلان اعلام شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به اینکه نگهداری هر گونه کالا که موجودی آن به سازمان صمت اعلام نشده باشد نمونه بارز احتکار به قصد گرانفروشی است، گفت: به لحاظ اینکه انبار در سامانه ثبت نشده و موجودی آن از نظر قانون پنهان مانده بود، احتکار محرز و تخلف ثبت شد.

سالاری ارزش کالاهای موجود در این انبار را بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این انبار ۷۳۱ دستگاه یخچال فریزر، ۹۷ دستگاه لباسشویی، ۹۷ دستگاه تلویزیون، ۶ دستگاه اجاق گاز و ۳۹۴ دستگاه جارو برقی احتکار شده بود.

کد خبر 567687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha