سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: نامزد حزب برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را به زودی معرفی خواهیم کرد و محمدجواد حق‌شناس هم یکی از گزینه‌ها است ولی نامزد نهایی نیست.

حق شناس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،‌ اسماعیل گرامی مقدم درباره برخی اخبار غیررسمی مبنی بر معرفی محمدجواد حق‌شناس به عنوان گزینه نهایی حزب اعتماد ملی برای نامزدی ریاست جمهوری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، حق‌شناس را نه گزینه نهایی بلکه یکی از گزینه‌های حزب عنوان کرد و گفت: موضع حزب در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ همان است که از طریق روابط عمومی به رسانه‌ها اعلام شد و تصمیمات بعدی هم اطلاع رسانی خواهد شد.

حزب اعتماد ملی ساعاتی قبل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نامزد حزب اعتماد ملی برای انتخابات ریاست‌جمهوری در هفته‌های آتی معرفی می شود.

در این اطلاعیه آمده است: این تشکل ضمن احترام به همه نامزدهای حزبی، هنوز تصمیمی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نگرفته و بحث و بررسی در این خصوص ادامه دارد. بر این اساس، پس از تصمیم‌گیری نهایی در دفتر سیاسی و کمیته تعامل، این مصوبات به شورای مرکزی حزب ارجاع خواهد شد و پس از تشکیل جلسه شورای مرکزی و تصمیم‌گیری درباره مصوبات دفتر سیاسی، تصمیمات و نامزد تشکیلاتی حزب اعتماد ملی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، در هفته‌های آتی از طریق سخنگو و یا روابط عمومی حزب به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

کد خبر 567617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha