ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران حین گشت‌زنی در شهرهای نور، آمل، محمودآباد، بابل و گلوگاه ۱۸ قبضه سلاح شکاری از شکارچیان غیرمجاز کشف و یک شکارچی غیرمجاز قوی نابالغ را در گلوگاه دستگیر کردند.

شکار غیرمجاز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست نور(محیط‌بانی چمستان) حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده جنگنو لاویج از یک متخلف ۱ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند. در مناطق حوزه استحفاظی آمل نیز دو شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری قاچاق و لاشه دو قطعه پرنده کبک دستگیر کردند. در ادامه با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست در حوزه استحفاظی ۴ قبضه سلاح شکاری در محمودآباد و ۹ قبضه سلاح شکاری در بابل از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست گلوگاه طی گشت و کنترل در آب‌بندان تیله نو متخلفی را که اقدام به شکاریک بال قوی نابالغ نموده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط و متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. گفتنی است؛ قواز پرندگان حمایت شده است و براساس مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست ضرروزیان هر بال قو ۶ میلیون تومان است.

کد خبر 567484

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha