مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
۰ نفر

مرد مسلح که در جریان درگیری خونین در رامیان مصدوم شده و توسط اورژانس در حال انتقال به بیمارستان بود، توسط همدستانش از داخل آمبولانس فراری داده شد.

حوادث

به گزارش همشهری آنلاین، چند روز قبل به مأموران پلیس شهرستان رامیان در استان گلستان خبر رسید که چند نفر در یکی از روستاهای اطراف به شکل دسته‌جمعی با یکدیگر درگیر شده‌اند. زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند، درگیری مسلحانه پایان یافته بود. با این حال مأموران ۶ نفر را دستگیر کردند. در این میان ۲ نفر مجروح شده‌ بودند.

درحالی‌که تحقیقات درخصوص این درگیری ادامه داشت، خبر رسید که یکی از مجروحان در بیمارستان جان خود را از دست داده و دومین نفر به بیمارستان گنبدکاووس اعزام شده اما در بین راه ۲ نفر از همدستان او با یک دستگاه پژو ۴۰۵ سد راه آمبولانس شده و با تهدید راننده، دوست مجروح‌شان را پیاده و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

با فراری دادن این متهم مجروح که به‌نظر می‌رسید نقش مهمی در این درگیری داشت، تلاش‌های مأموران معطوف به دستگیری او شد و چند ساعت بعد مأموران موفق شدند متهم فراری و ۲‌ همدستش را در استان خراسان شمالی دستگیر کنند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری، فرمانده انتظامی رامیان در این‌باره گفت: متهم مجروح پس از دستگیری برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شد و ۲ متهم دیگر نیز در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد. وی علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت بررسی‌ها برای شناسایی عامل یا عاملان قتل در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 567366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha