لیگ برتر فوتبال انگلیس از ۲ دسامبر با حضور محدود تماشاگران برگزار می شود.

لیورپول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، طرفداران تمامی ورزش ها در انگلیس می توانند از تاریخ دوم دسامبر به بعد دوباره در ورزشگاه ها حاضر شوند. بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور قصد دارد با صدور این مجوز موجبات بازگشت نشاط به جامعه را فراهم کند. البته تنها تا سقف چهار هزار نفر در مناطق سوم و دو هزار سوم خطرناک در انگلیس این امکان فراهم شده و در مناطق دسته اول، هنوز مجوزی مبنی بر بازگشت هواداران صادر نشده است.

در این شرایط تنها دو باشگاه برایتون و ساوتهمپتون در دسته سوم مناطق خطرناک حضور داشته و از دوم دسامبر می توانند پذیرای حضور چهار هزار هوادار در استادیوم اختصاصی شان باشند. اما شهرهای شمالی انگلیس در دسته اول خطرناک قرار داشته و احتمالا تا چندی دیگر نیز نمی توانند شاهد بازگشت هواداران باشند.

همچنین نخست وزیر تایید کرد که امکان انجام ورزش های عمومی در فضای باز وجود دارد و سالن های ورزشی می توانند مجددا فعالیت خود را آغاز کنند. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد ساخت ویروس کرونا در دنیا شنیده شده و در صورت قطعی شدن انتشار این واکسن، احتمالا به زودی در دیگر کشورها نیز این قوانین وضع خواهد شد. انگلیس یکی از کشورهایی بود که لطمات زیادی از شیوع ویروس کرونا داد و بسیاری در این کشور جان خود را از دست دادند.

کد خبر 567344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha