فرماندار بن با اشاره به اعمال جدی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونا گفت: ورودی این شهرستان از سمت استان اصفهان در شهر یان‌چشمه بسته شده تا از ورود مسافران و افراد غیر بومی جلوگیری شود.

پلیس راهور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کیانوش نادری تاکید کرد: این اقدام برای جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به‌خصوص از استان همجوار به شهرستان بن به ‌عنوان یکی از ورودی‌های چهارمحال‌و بختیاری انجام شد.

وی افزود: از مردم شهرستان بن به ‌ویژه اهالی بخش شیدا درخواست می‌شود ضمن پرهیز از دعوت اقوام خود برای مراجعت به این شهرستان، به خویشاوندان و بستگان‌شان نسبت به ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرستان تا پایان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی، اطلاع‌رسانی کنند.

نادری تصریح کرد: همچنین ورودی‌های شهرستان بن از سمت اصفهان به  روستای آزادگان به بن و جاده شهرکرد به بن در ورودی شهر وردنجان کنترل و از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود. رانندگان خودروهای غیربومی که از این تصمیم سرپیچی و برای ورود به شهرستان بن اصرار کنند، جریمه می‌شوند.

فرماندار بن اظهار داشت: روز گذشته یک مداح با حضور در مراسمی ترحیم در یکی از شهرهای شهرستان بن که اقدام به نقض مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا کرده بود با دستور دادستان شهرستان بن از وی برای حضور نیافتن در مراسمهای  ترحیم تا پایان محدودیت های کرونایی تعهد اخذ شد.

کد خبر 567240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha