بازداشت نیروهای شهرداری سقز روز گذشته هم ادامه یافت و با دستگیر شدن دو نفر دیگر از کارکنان شهرداری این شهر استان کردستان، تعداد بازداشتی‌ها به شش نفر رسید.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، خبرهای رسیده حاکی است نیروهای امنیتی روز دوم آذر معاون پیشین و یکی از کارشناسان شهرسازی شهرداری سقز را به اتهام دست داشتن در فساد مالی و اداری بازداشت کردند. ۲۰ روز پیش هم سرپرست پیشین شهرداری، معاون شهرسازی و دبیر سابق کمیسیون ماده ۱۰۰ به همراه یک فرد خارج از مجموعه شهرداری بازداشت شده بودند.

یک مقام آگاه ضمن تایید این دستگیری‌ها بیان کرد: بازداشت این افراد در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، دفاع از بیت‌المال و حقوق مردم و برخورد با جریان‌های سوءاستفاده‌گر بوده و تا روند نهایی ادامه خواهد داشت.

تاکنون تعداد دستگیری‌های در شهرداری سقز به ۶ نفر رسیده اما مقام‌های مسئول درباره این بازداشت‌ها اظهار نظر رسمی نکرده‌اند.

کد خبر 567130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملت AE ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    اگر واقعا دنبال از بین بردن انواع و اقسام فساد هستید باید از بالاترین شروع کنید نه از ته به بالا درغیراینصورت این افراد می روند بعدیها میایند وهمین چرخه ادامه دارد چون مرکزیت بین نرفته .