تیم فوتبال لیورپول در هفته نهم لیگ برتر با سه گل لستر سیتی را مغلوب کرد تا تنها با تفاضل گل کمتر نسبت تاتنهام در مکان دوم جدول قرار گیرد.

ژوتا لیورپول

به گزارش هشمهری آنلاین، این تیم در غیاب محمد صلاح به مصاف لستر رفت. در دقیقه ۲۱ ضربه کرنر  جیمز میلنربا ضربه سر جانی ایونزمدافع لستر به اشتباه درون دروازه اشمایکل جای گرفت. دردقیقه ۴۱ ارسال توپ اندرو رابرتسون از جناح چپ با ضربه سر دیگو ژوتا بازیکن لیورپول به گل دوم تبدیل شد. یاران کلوپ در نیمه دوم هم با ضربه سر روبرتو فیرمینو در دقیقه ۸۶ به گل سوم دست یافتند تا پیروزی قاطع این تیم به ثبت برسد. در پایان این دیدار ژوتا به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد. این بازیکن درفصل جاری ۴ گل برای تیمش به ثمررسانده است. ژوتا پرتغالی در ۷۴ بازی لیگ برتر تاکنون ۲۰ گل زده است. این بازیکن بعد از ۵ سال حضور در ولور همپتون امسال به لیورپول پیوست.

در سایر بازی های روز یکشنبه آرسنال در خانه لیدز به تساوی بدون گل دست یافت تا ناکامی های این تیم تداوم داشته باشد. البته در این دیدار آرسنال از دقیقه ۵۳ با اخراج نیکولاس په په۱۰ نفره شد اما تا پایان بازی مقاومت خوبی از خود به خرج داد. بعد از این بازی منتقدان آرتتا خواستار بازگشت مسوت اوزیل به ترکیب اصلی این تیم شدند تا وضعیت آرسنال با حضور این هافبک برجسته در لیگ برتر بهتر شود. هم اکنون آرسنال با ۱۳ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرادارد. روز یکشنبه اورتون سه بردو مقابل فولام به برتری رسید و شفیلد یونایتد با یک گل مغلوب وستهام شد.

کد خبر 567079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha