مهاجم جدید پرسپولیس پیش از لیگ قهرمانان در آخرین دقایق به پرسپولیس پیوست اما در لیگ قهرمانان نتوانست برای تیمش گلزنی کند. با این حال این بازیکن با شروع رقابتهای لیگ امیدوار است بتواند خودش را به کادر فنی ثابت کند.

رمضانی

به گزارش همشهری آنلاین آرمان رمضانی  در خصوص پیروزی تیمش برابر نفت آبادان گفت: واقعا بازی سختی بود وشرایط هوا و زمین روی کیفیت هر دو تیم تاثیر گذاشته بود اما خدا را شکر که توانستیم در این بازی پیروز شویم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس می تواند این فصل هم مدعی قهرمانی باشد گفت: هنوز تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده است نمی شود پیش بینی کرد اما مطمئن باشید پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

این بازیکن در مورد اینکه هنوز به ترکیب اصلی نرسیده با وجود مشکلات گلزنی تیمش گفت:به هر صورت این صلاحدید کادر فنی است و من هم به آن احترام می گذارم و برای مهم مهم نتیجه گرفتن تیم است.

رمضانی در خصوص عدم گلزنی برای پرسپولیس گفت: خودم بیشتر از هر کس دیگری دوست دارم زودتر پایم به گلزنی باز شود و در تمرینات هم با تمام وجودم تمرین می کنم و امیدوارم پای من زودتر به گلزنی باز شود.

مهاجم پرسپولیس در خصوص جذب مهدی خانی به عنوان یک مهاجم دیگر برای تیمش گفت: این تصمیمی است که کادر فنی گرفته اما من تمام تلاش خودم را می کنم تا اعتماد کادر فنی را به خودم جلب کنم

این بازیکن در پایان در مورد اینکه به نظر می رسد این فصل خط حمله سرخپوشان با مشکل روبرو است گفت: تازه ۲ هفته از شروع لیگ گذشته و هنوز زمان زیادی باقی مانده است هنوز برای قضاوت پرسپولیس زود است و البته باید این را هم در نظر بگیریم که در این دو هفته سایپا و نفت آبادان کاملا دفاعی بازی می کردند و این کار ما را خیلی سخت می کرد.

کد خبر 567019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha