یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

مدیر گروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران اعلام کرد جشنواره تئاتر تجربه به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه، امسال برگزار نمی‌شود.

جشنواره تئاتر «تجربه»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رحمت امینی مدیر گروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران درباره وضعیت برگزاری دوره‌های بیستم و بیست و یکم جشنواره تئاتر «تجربه» با توجه به شرایط کرونایی موجود،  گفت: متأسفانه دوره بیستم جشنواره سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و به همین دلیل وضعیت برگزاری دوره بیست و یکم جشنواره را هم تحت‌تأثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه به دلیل تعطیلی دانشگاه، گروه‌های دانشجویی امکان تمرین ندارند، یادآور شد: شرایط و محدودیت‌های کرونایی باعث شده تا گروه‌ها نتوانند روند مناسب برای تولید آثار خود را داشته باشند و از این رو فعالیتی در این زمینه صورت نگرفته است.

مدیر گروه هنرهای نمایشی پردیس هنرهای زیبا تأکید کرد: به دلیل شرایط موجود جشنواره تئاتر «تجربه» در سال جاری نیز برگزار نمی‌شود. چون دوره بیستم جشنواره سال گذشته و امسال برگزار نشده، باید منتظر ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری این دوره در سال آینده باشیم.

کد خبر 566983

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha