فیلم کوتاه «به خاطر دخترم» تولید حوزه هنری استان کردستان به کارگردانی محمد فرج‌زاده به پنجمین جشنواره (London International Motion Pictures Awards L.I.M.P.A) انگلستان راه پیدا کرد.

دعوتنامه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پنجمین جشنواره (London International Motion Pictures Awards  L.I.M.P.A) انگلستان در بخش‌های مختلف یک تا ۱۲ دسامبر در لندن برگزار می‌شود و فیلم کوتاه «به خاطر دخترم» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری و نویسندگی و کارگردانی محمد فرج‌زاده به بخش نهایی این جشنواره در بخش Best Web Series راه پیدا کرد.

جشنواره بین‌المللی تصاویر متحرک لندن (L I M P A) رویدادی سالانه است که با هدف گسترش فرهنگ فیلم و پیشرفت به دست آمده در شاخه‌های مختلف هنر فیلم و تقویت روابط بین فیلمسازان در کل جهان برگزار می‌شود.

۳ دوره اول این جشنواره ویژه هنرهای نمایشی بود که با تلفیق هنرهای نمایشی با هنر هفتم با عنوان LIMPA در دو دوره اخیر بهترین فیلم‌های جهان را در بخش‌های بلند، کوتاه و مستند انتخاب و معرفی می‌کند.  

در بخش بهترین فیلم در مجموع ۴۵  فیلم مجوز حضور در بخش نهایی را پیدا کرده‌اند که در این بین فیلم «به خاطر دخترم» تولید حوزه هنری کردستان به همراه یک فیلم دیگر از ایران حضور پیدا کرده‌اند.

فرج‌زاده از فیلمسازان توانمند کردستانی از شهرستان سقز است که تاکنون موفقیت‌های ارزنده‌ای را در سطح بین الملل با آثار تولیدی خود کسب کرده است.

کد خبر 566959

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha