یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
۰ نفر

بارش شدید باران که از صبح روز شنبه اول آذر همچنان ادامه دارد، موجب ریزش کوه به درون جاده ایذه - لرگان در چند نقطه و تاکنون ۳۵ بار ریزش‌برداری شده ‌است.

ریزش کوه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز از توابع ایذه یکشنبه دوم آبان گفت: در جاده اصلی ایذه به سمت دهدز و استان چهارمحال و بختیاری پنح‌نقطه اصلی ریزشی وجود دارد که از صبح شنبه علاوه بر این پنح‌نقطه، در ۲ محل دیگر نیز شاهد ریزش سنگ به درون جاده بودیم. از صبح روز شنبه تاکنون این هفت نقطه ۳۵ بار دچار ریزش کوه شد که ماموران راهداری مسیر را پاکسازی کردند.

حمدالله کیانی افزود: به دلیل اهمیت این جاده که خروجی خوزستان به سمت استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان است، تمرکز خود را روی آن گذاشته‌ایم و تیم‌های این اداره در چند نقطه جاده مستقر شده تا در صورت ریزش احتمالی، نسبت به رفع آن و جلوگیری از بسته شدن این مسیر اقدام کنند. با توجه به محدودیت‌ کرونا شاهد کاهش تردد خودروها در این مسیر هستیم، با این حال به رانندگانی که قصد عبور از جاده ایذه به چهارمحال و بختیاری را دارند با توجه به کوهستانی بودن مسیر و بارش شدید باران به توصیه می‌کنیم تمام نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

کد خبر 566846

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha