مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها همزمان با اجرای محدودیت‌های مربوط به کرونا کاهش نیافته است، ‌گفت: به غیر از ایستگاه‌های تقاطعی تقریبا آمار مسافران در سایر ایستگاه‌ها کاهش یافته است.

مترو تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره وضعیت مترو پایتخت در اولین روز اجرای محدودیـت‌های جدید کرونایی، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسد تا حدودی از آمار مسافران کاسته شده باشد، البته امروز اولین روز اجرای محدودیت‌ها است و منتظر هستیم آمار تا پایان روز به صورت دقیق به دست آید.

وی افزود: سرفاصله حرکت قطارها امروز همزمان با اجرای محدودیت‌های مربوط بهکرونا نسبت به قبل هیچ تغییری نکرده و سرفاصله حرکت قطارها در خط سه مترو ۲ دقیقه و در خط یک و ۴ سه و نیم دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: همچنین خط ۵ دارای قطار اکسپرس است که مشابه روزهای قبل خدمت‌رسانی در مترو به مسافران در حال انجام است.

نوبخت گفت:‌ در ایستگاه‌های تقاطعی احتمال افزایش مسافر وجود دارد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی طی امروز ممکن است مربوط به ایستگاه‌های تقاطعی باشد.

وی بیان داشت:‌ همچنین خط ۵ ممکن است با شلوغی همراه باشد چرا که زمانی که قطار به ایستگاه‌های این خط می‌رسد، دارای حدود ۹۰۰ مسافر است.

کد خبر 566663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • TR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    بدتر شده که