مدیر امور منابع آب شهرستان ری گفت: ٢ هزار ۱۶۴ هکتار از اراضی بستر رودخانه شور در بخش حسن‌آباد فشافویه این شهرستان به مالکیت آب منطقه‌ای استان تهران درآمد.

رودخانه شور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، حسن زحمتکش اظهار کرد: تثبیت بخش وسیعی از بستر رودخانه شور موجب جلوگیری از هر گونه دخل و تصرف سودجویان به حریم و بستر رودخانه ها می شود.  

مدیر امور منابع آب شهرستان ری با بیان اینکه درخواست صدور سند مالکیت بستر رودخانه شور با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک فشافویه و اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور در سامانه کاداستر تثبیت شد، افزود: مساحت اراضی تثبیت شده بر اساس اعلام مراجع ذیصلاح، دارای بالاترین جانمایی صورت پذیرفته برای صدور سند مالکیت بستر رودخانه‌هاست.

زحمت‌کش بیان کرد: با توجه به تداخل و مجاورت بستر رودخانه شور با اراضی ملی، تثبیت این بخش از بستر رودخانه در حفظ مالکیت بستر رودخانه و جلوگیری از واگذاری آن به عموم اهمیت ویژه ای دارد.

مدیر امور منابع آب شهرستان ری تاکید کرد: با پیگیری های مداوم کارشناسان این امور و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک حسن آباد فشافویه در آینده‌ای نزدیک شاهد صدور سند مالکیت برای اراضی تثبیت شده مذکور خواهیم بود.

کد خبر 566400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha