هماهنگ کردن رنگ لباس‌ها برای هر مراسم و مکان و موقعیتی یکی از دغدغه‌های اکثر افرادی است که به خوش‌پوشی خود اهمیت می‌دهند. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید تصمیم درستی برای انتخاب استایل مناسب خود بگیرید.

لباس/ پالت رنگی زمستانی

به گزارش همشهری آنلاین، خوش‌پوشی یکی از عوامل تاثیرگذار و مهم در برقرار کردن ارتباط با افراد دیگر در زمان‌هایی است که شما یک قرار کاری یا حتی دوستانه دارید.

داشتن یک پوشش مناسب و رعایت یکسری نکات برای متناسب بودن لباس‌ها با مکان و موقعیتی که در آن هستید مساله پراهمیتی است که گاهی بسیاری از افراد آن را نادیده می‌گیرند یا وقت کافی برای این کار نمی‌گذارند یا اطلاعات کمی در این مورد دارند.

اما خوب است در این مورد نکاتی را بدانیم و با رعایت آنها استایلی داشته باشیم که مناسب شرایط و زمان و مکان مورد نظر باشد و با این کار اعتماد به نفس بیشتری هم به دست آوریم.

توجه به رنگ‌بندی در استایل، کمک بسیار زیادی به خوش‌پوش شدن ما می‌کند. قرار گرفتن برخی رنگ‌ها در کنار هم ظاهر خوبی به ما می‌دهد که البته این موضوع رنگ‌بندی می‌تواند علاوه بر شرایط مکانی و زمانی در فصل‌های گوناگون هم متفاوت باشد.

استفاده از رنگ‌های گرم و خنثی در فصول سرد سال بیشتر استفاده می‌شود چون حس گرما به ما می‌دهد. اما در کنار آن رنگ‌های قرمز و بنفش هم انتخاب خوبی برای روزهای سرد و بارانی هستند. شما می‌توانید با در کنار هم قرار دادن لباس‌هایتان در این رنگ‌ها یک استایل مناسب پاییزی و زمستانی داشته باشید.

همچنین بخوانید:

تصاویر | ۱۰ پالت رنگی برای داشتن یک استایل فوق‌العاده | راهنمای انتخاب رنگ‌هایی که به هم می‌آیند

تصاویر ۱۶ مدل پالتو و کت به همراه الگوی ساده آنها | زمستان امسال هنر دست خودتان را بپوشید 

تصاویر | اگر در انتخاب لباس مشکل دارید روش جالب «کمد کپسولی» را حتما امتحان کنید

تصاویر | استایل جذابی که شما را قدبلند و لاغر نشان می‌دهد

در ادامه مدل لباس‌ها و پالت رنگی آنها را می‌بینید که می‌توانید از روی این نمونه‌ها استایل منحصر به خودتان را بسازید.

کد خبر 566358

پر بیننده‌ترین اخبار مد و زيبایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha